10.7.09

Sezen sen beni ağlattın allah seni güldürsün...


Dün akşam Sezen Aksu konserindeydim.Maltepe Üniversitesi mezuniyeti için organize edilen bu konserin biletlerini biletixte satarak halka açan yetkililere sonsuz teşekkürler.20 tl gibi komik bir rakama sezene doydum mutluyum huzurluyum...

Konser başlar başlamaz gülümse, sen ağlama, beni unutma, git gibi eski şarkıların peşpeşe sıralanması beni daha 2.şarkıda komaya soktu gözyaşlarıma hakim olamadım...olmakta istemedim belki...saldım gitti... Sevgilinin anlamsız bakışları altında, eski sevgililere ağladığım anlaşılmasın diye, iş sıkıntısı işte sezende patlamak varmış kaderde diyip saçma salak bir geçiştirmede yaptım...yedimi... sanmıyorum ama en azından daha fazla sorgulamadı.


Sonuç olarak derin bacak dekoltesi ve sapsarı kısacık saçlarıyla sahnede muhteşem bir Sezen vardı yine ve ben bir an bile sıkılmadan hatta delice coşarak bir konseri bitirmenin haklı gururunu yaşadım...


Ayrıca Enbe Orkestrasına da buradan kocaman bir alkış gönderiyorum muhteşemdiler...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

aynı been :))) konser fiyatları cok uygundu. sezen de

kılavuzum karga dedi ki...

sende mi oradaydın :)))